Sabtu, 10 Oktober 2015

Kanjeng Gusti Imam 'Ali Bin Abi Tholib Ingkang Babat Saka Sekolah Katresnan {Madzhab Cinta}.


Mung wong sing lair ing ngandhapipun Ka'bah punika Kanjeng Imam Ali bin Abi Thalib. Nalika ibuné, Fatima binti Asad, ing negara meteng, iku thawaf ngubengi Ka'bah. Ing wayahe, teka pratandha bilih piyambakipun badhe segeramelahirkan. Abu Talib banjur njupuk dheweke menyang Ka'bah lan sing ngendi Kanjeng Imam Ali lair.

 
Miturut salah siji crita, ibu dijaluk sing anak bayi iki dijenengi Haidar, kang tegese singa. Mbah kakungipun arah ibuné jenengé Asad, kang uga tegese singa. Nanging Abu Talib ngandika, "Ayo padha ngenteni nganti Nabi teka." Miturut sajarah iki, sethitik Ali ora arep nyusoni ibune sadurunge Nabi teka. Nalika Nabi teka, wong ngambong Ali lan Ali ana Nabi Kiss. Nabi dijenengi 'Ali, kang tegese wong sing duwe dhuwur. 'Ali salah siji saka jeneng Gusti Allah. Contone ing ayat, "Wa wa la ya'udduhû hifzhuhumâ huwal 'aliyul' Azhim." (QS. Al-Baqarah 255). Kajaba iku, jeneng Muhammad, kang uga jeneng Gusti, ing hadits Qudsi, "Ana Mahmud, Muhammad wa anta. Aku Gusti Allah iku Rahayu lan sampeyan uga sapanunggalané, "maca liyane

 
Kanjeng Imam Ali tansaya munggah karo Nabi. Nalika Abu Talib bangkrut ing nyoba, dèkné terus ngongkon anak-anaké kanggo panggonan sadulure. Ali bin Abi Thalib iki dijupuk dening Nabi. Iku katahan ing kulawarga Nabi bebarengan karo Lady khadija al-Kubra. Amarga Rasulullah ora putra, Nabi asring nambani Ali minangka putra.


Sawisé Rasul seda, piyambakipun asring dhateng kula carane wong seneng leaned nyedhaki awak Nabi. Imam Ali kw bilih piyambakipun isih bisa reminisce kamulyane Rasul awak wewangian. Rasul tresna Ali lan Ali banget tresna.

 
Mengko, nalika jamane Muawiyah, Muawiyah ngleksanakake peraturan mrintahake preacher ing saben pungkasan khutbah kanggo ngipat-ipati Imam Ali kw. Wong dipeksa dheweke kanggo ngipat-ipati Imam Ali kw. Ana kanca Nabi sing lunga menyang mimbar kanggo ngipat-ipati Imam Ali kw tetapia mung ngandika, "Miturut Allah, ana telung bab sing njalari aku ora bisa ngukum Ali bin Abi Thalib. Yen salah siji saka telu iku sing mung ana ing kula, iku luwih apik saka donya lan kabeh iku. "Wangsulan: Bab ingkang kawitan punika Nabi wis ngandika sadurunge perang Khaibar," Aku bakal menehi flag kanggo wong sing tresna Allah lan utusane lan kinasihan dening Allah lan utusane. "Banjur sawise sing, gendera diserahake menyang Imam Ali kw. Banjur sahabat Nabi ana nelpon loro liyane acara penting. Aku wis dipetik hadits kanggo argue sing katresnan Nabi kanggo Imam Ali ditulis kanthi ngeblak.

 
Ana hadits sing ditampa dening kabeh sekolah keshahihannya nanging Juru beda. Hadits sing ngandhani crita acara ing kaji saka Wada ', tanggal 18 Dzulhijjah. Nalika Nabi mulih karo rombongan kaji saka Mekkah menyang Madinah, ing spring disebut Khum, Nabi mandegake. Iku kebungkus turban marang kw Imam Ali. Nabi wungu tangané Ali lan ngandika, "Man kuntu maulâh, supaya Hadza 'Aliyyun maulâh. Sing digawe kula minangka maulanya, kudu nggawe Ali minangka maulanya. "

 
Miturut interpretasi Ahlu Sunnah, punika Maula ing situ tegese pacangan. Sapa ndadekake nabi minangka pacangan, kang uga kudu nggawe Ali bin Abi Thalib minangka pacangan kang. Interpretation ora salah. Ali iku wong sing banget ditresnani lan ingkang dipun tresnani Nabi.

 
Nalika ana Khandak Perang, a Gentile dijenengi 'Amr bin wud miwiti perang dening njupuk tandhing. Nabi takon kanca-kancane, "Sapa sing kepengin kanggo perang 'Amr bin wud?" Kabeh iku bisu, kajaba Ali, sing isih enom banget. Panjenenganipun jumeneng lan ngandika, "Aku, O Rasulullah." "Ora," wangsulane Nabi, "Aku looking for wong lawas." Banjur Nabi ana maneh kanggo kanca nanging isih ora ana siji mangsuli. Everyone mangerténi sing 'Amr bin wud. Panjenenganipun apik ing pedhang invincible.

 
'Amr kaancam bakal punah, saka kadohan, "Gusti Yesus banjur ngandika yen mati ing perang, sing bakal pindhah menyang swarga. Sing bakal aku ngirim cepet njaluk swarga? "Ancaman iki ora jawaban kajaba Ali, sing kanggo wektu ngadeg. Rasul bali ngandika, "Padha linggiha mudhun nganti aku golek sing lawas." Nalika kang kaping telune, isih ana siji mangsuli telpon, Nabi dikirim Ali bin Abi Thalib. Diwèhi Sword Dzulfiqar.

 
Nalika Ali tindak, Nabi panangis lan sujud ing medanpeperangan. Rasul ndedonga, "Dhuh Allah, sing wis dijupuk Abu Ubaidah, sing wis dijupuk Hamzah kula. Kowé njupuk Ali. "

 
Tandhing ing ensued. A perang ngebat-ebati. Nabi diterangake iku minangka perang antarane Islam lan kabèh kabeh kecalan kapitadosan. Mbok sing Rasul, yen iku padha Imam Ali KW ilang, banjur kalahlah Islam minangka wutuh lan yen kw Imam Ali menang, Islam menang minangka wutuh. Utawa mbok menawa kang temenan sing pribadine Imam Ali sing nggambarake kabeh Islam lan pribadine 'Amr bin wud nuduhaké kabeh kecalan kapitadosan. Long crita cekak, kita ngerti pungkasanipun Hadrat Ali sing menang perang. Nalika panjenenganipun kundur, Nabi ngambung karo nangis.

 Tau nalika Imam Ali KW dikirim nelukaké pemberontakan sing ora bisa ditaklukaké déning sahabat Nabi liyane. Nalika Ali teka saka tugas sing, La Ali, Nabi ngandika, "Yen aku ora wedi wong bakal nambani sing kaya Kristen dianggep Nabi Isa, aku bakal ngomong mau soko yen yen sampeyan sing liwat, wong bakal perang mantan stamping sikil. "Banjur Nabi ngandika soko Imam Ali kw ing dangu. Amarga saka dawane iku, kanca wonder apa urusane obrolan. Sawise Imam Ali KW metu, ngandika, "Cukup Nabi aku kawenganan bab ilmu. Lan saka bab iki dibukak maneh ewu bab liyane ilmu. "

 
Nabi ngajari Imam Ali kw wiwit cilik. Yen kita arep ngerti sing Nabi sing kader dikaderkan awal, banjur sing Imam Ali kw. Aku deleng minangka 'cadres', amarga Nabi bener nyiyapake Imam Ali kw saka awal. Nabi memulang wong siji wulangan sing ora diwenehi kanggo kanca liyane. Paling kita mangu-mangu bab iki, "Nabi memulang dening kasih. Ora siji saka kawicaksanan saka Nabi punika Al-Tabligh? Dadi, ing Nabi wis kanggo ngirim tanggung. Wektu Nabi kurang kanggo sawetara kanca lan mung pass on dhisik Kanggo Ali? "

 
Nabi punika guru apik. A guru apik ora mulang kabèh ilmu kanggo sadayana. Ilmu mung memulang ing sesuai karo tingkat kawruh saka wong-wong sing mulang iku. Imam Ali KW minangka dikenali dening kanca liyane sing derajat ngelmu dhuwur. Amarga saka kuwi, mesthi, ana ilmu sing memulang Imam Ali kw, kang ora bisa sedulor menyang sahabat Nabi saringan èlmiah liyané, sacara ora ana durung.

 
Imam Ali kw bab ilmu iki, Rasulullah ngandika, "Ana Agnes 'Ilmi, wa' Aliyyun bâbuhâ. © wong arâdal Madinah, fal ya'tihâ bâbihâ min. Aku kutha kawruh lan Alilah lawang. Sapa sing kepengin kanggo lumebu ing kutha, supaya wong teka liwat lawang. "Hadits iki sanadnya terus nganti Nabi. Nabi mengkaderkan Ali saka awal karo tampilan kanggo nyiapake penerus sing bakal terus ajaran Islam sawise pati Nabi.

 
Nalika Nabi seda, gesang Imam Ali KW enom. Kira-kira telung puluh taun. Kaya kang kita mangerteni, Ali diowahi kanggo Islam ing umur enom banget, sepuluh taun. Imam Ali KW dikenal minangka wong kang Islam. Sawetara wong nyilikake iki dening matur sing Ali ana wong pisanan sing diowahi kanggo Islam, amarga Ngonversi page Islam ana Lady khadija. Mengko, iki kasunyatan sudo maneh dening nyatakake yen Ali ana dicekel bocah pisanan sing diowahi kanggo Islam, amarga wong sing page dikonversi ke Islam ana Abu Bakar. Ing kasunyatan, ana uga isih ilang iki dening matur sing Islam Hadrat Ali ora bener, awit diowahi Islam nalika dheweke luwih enomNahj Al Balaghoh khutbah Imam Ali KW No. 129Beboyo worldliness"Sampeyan manggon ing wektu nalika kabecikan slump, akeh angkara langkah maju dening langkah lan dadi dhemit liyane rakus ing nggoleki kanggo numpes wong. Dina iki peralatan wis dikuwati, sworo cangkem-trap iki nyetel ing saben papan, lan korban teka gampang. Ngetokake views; sampeyan bakal weruh wong miskin sing lagi wae bisa ambegan kaya iku banget miskin lan dakkirim, utawa wong sugih sing wis diganti ndukung Allah menyang ut. Utawa, sampeyan bakal weruh wong sing kena wabah sarakah nglumpukake bandha kanggo awake dhewe nalika godha pepakoning Allah diutus marang, utawa sampeyan bakal nemokke pemberontak supaya padha budheg jantung alam bébas saka saran moral.Where apik wong, wong sing wedi diantara? ngendi lagi kanggo munggel penipuan ing perdagangan lan nuntut sadulur lan kejujuran ing prilaku? "

Tidak ada komentar:

Posting Komentar